Medicinska fakulteta Univerze v Mariboru

Spoštovane kolegice in kolegi!

Evropsko združenje biokemijskih društev ("Federation of European Biochemical Societies, FEBS) v sodelovanju s Slovenskim biokemijskim društvom organizira delavnico "Biochemistry Education". V okviru delavnice se bodo udeleženci seznanili z naslednjimi temami: "Problem-Based Learning", "Communication of Science to Non-scientific Audiences" in "Writing a scientific Article".

Delavnica je namenjena predvsem podiplomskim študentom s področja biokemije ter biotehniških in medicinskih ved ter pedagoškim delavcem na univerzah in raziskovalcem. Izbrane tematike so takšne narave, da je delavnica primerna tudi za posameznike z izobrazbo na področju bazičnih naravoslovnih in tehniških ved.

Delavnico bomo organizirali 3. in 4. novembra 2011 v sejni sobi dekanata Biotehniške fakultete (Jamnikarjeva 101, 1000 Ljubljana). Delavnico, ki bo potekala v angleškem jeziku, bo vodila mednarodna skupina raziskovalcev in univerzitetnih profesorjev z dolgoletnimi izkušnjami. Delo bo interaktivno in bo potekalo v manjših skupinah. Udeleženci bodo prejeli tudi potrdilo o udeležbi.

Udeležba na delavnici je brezplačna, saj jo želimo približati čim večjemu krogu udeležencev. Na delavnico se prijavite elektronsko preko spletnih strani SBD (http://www.sbd.si/sl/razpisi.html) z izpolnjeno prijavnico. Za prijavo se morate registrirati na spletnih straneh društva. Rok prijav je 3. 10. 2011. Prosimo, da ne odlašate s prijavo, saj je število mest omejeno. Program in namen delavnice v angleškem jeziku si lahko ogledate v priloženi datoteki. Dodatne informacije lahko dobite pri doc. dr. Blažu Cigiću.

Vljudno vabljeni!

Prof. dr. Marinka Drobnič-Košorok, predsednica SBD

Priloge:
Program delavnice
Prijavnica

Attachments:
Download this file (2583.pdf)2583.pdf[ ]0 kB
Download this file (2583.pdf)2583.pdf[ ]143 kB
Download this file (2583.pdf)2583.pdf[ ]143 kB
Download this file (2583.pdf)2583.pdf[ ]0 kB
Download this file (2583.pdf)2583.pdf[ ]0 kB
Download this file (2583.pdf)2583.pdf[ ]0 kB
Download this file (2583.pdf)2583.pdf[ ]143 kB